דף הבית >>  אסימונים לדרך (כל הפוסטים)

רבות הדרכים…. ופילטרים של אחרים

תיכף מניחים את הראש ונכנסים לסופ"ש רגוע (יש אפילו דיבור על גשם….),
שניה לפני – מחשבה על בחירת דרך.

מתאמנת הגיעה עם דילמה: קולגה המליצה לה לכוון לקהל יעד שיהיה לה (אולי) קל יותר "להתברג" לתוכו – חברות קטנות ובינוניות, במקום הארגונים הגדולים – "כי היא הרי עוד לא בליגה של הגדולים".
קהל היעד שהומלץ לה ע"י הקולגה פחות נוגע לתחום עיסוקה וניסיונה של המתאמנת, ולמען האמת גם פחות מעניין אותה מקצועית ועסקית.

ועכשיו מילה עליה –
מדובר בפיגורה מקצועית עם רקורד מרשים וניסיון רב ובעל ערך – במיוחד לאירגונים גדולים. כעצמאית היא אמנם חדשה יחסית, וכדי להגיע ללקוחות העוגן הללו היא אכן תצטרך לעשות עבודת הכנה ודיוק של השיווק העצמי שלה (איזה כיף לה! זה תהליך נהדר ומומלץ בחום, לכל עסק אגב),
אבל ככל ששוחחנו ובחנו את שתי האפשרויות הרי ברור שקהל היעד הנכון ביותר לה הוא זה, ויותר מכך –
*היא* בדיוק הפתרון הנכון והנחוץ ללקוחות הגדולים אליהם היא מכוונת. בינגו!
מה שיש לה להציע הוא ייחודי ומשמעותי, עבורם דווקא, ולא עבור הלקוחות הקטנים.

אל תתנו לפילטרים של אחרים להרתיע אתכם ולהסיט אתכם מהדרך הנכונה לכם.
זה נכון עסקית, וזה נכון בכל תחום בחיים.

focus-407244_1920-SQ

מי עוד יוכל להנות מהפוסט?...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pocket

פוסטים קודמים:

פרדיגמות, חשיפה

חשיפה (של פרדיגמות)

"חשוף משמע פגיע", היא אומרת.שתיקה,ואז היא מוסיפה: "בעולם שלי".התוספות החכמה הזו גורמת לי לחייך ולאהוב את השיחה הזו אפילו יותר, כי מבחינתי זה אומר שהיא

קרא עוד »
להגביר את האור

"…להגביר את האור"

במפגש השבועי שלי עם קבוצת המטפלים העיקריים דיברנו, איך לא – על אור וחנוכה.קבוצת נשים בוגרות ונפלאות, המטפלות בבני זוג חולים, דימנטיים ופגועים פיסית ו/או

קרא עוד »

ללא מפה

לפעמים זה דווקא נהדר "להיאבד" קצת.חזרתי אתמול משבוע ברומא, נסיעת בר מצווה (שכ"כ שמחתי שבחר לעצמו…) עם יובל, בני. קיבלנו ואספנו מראש אינסוף המלצות, מפות

קרא עוד »

מי שמאמין…

אני חושבת שסיפרתי כאן פעם על מתאמנת מופלאה שלי, שהגיעה לאחר שפוטרה שנתיים לפני יציאתה לפנסיה (מי עושה דבר כזה?!),וחשבה שאין עוד מקום לשאיפות וחלומות

קרא עוד »
דילוג לתוכן